Dit privacybeleid (“Beleid”) beschrijft de methodes die wij, Financière de Tubize, gebruiken om informatie te verzamelen, te beheren en te gebruiken over:

  • onze potentiële investeerders, onze aandeelhouders en hun potentiële aandeelhouders en uiteindelijke begunstigden (“UBO’s”), en hun vertegenwoordigers;
  • vertegenwoordigers van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren, de aandeelhouders en UBO’s van deze entiteiten en onze mede-investeerders;
  • onze leveranciers, adviseurs en tegenpartijen; en
  • de bezoekers van onze website.

 

Wanneer wij persoonsgegevens verwerken, ongeacht of deze rechtstreeks van de betrokkene zijn ontvangen of via andere bronnen zijn verzameld, vindt deze verwerking plaats in overeenstemming met dit Beleid en met de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2016/679 (“GDPR”).

In het kader van de wet- en regelgeving die van toepassing is op de bescherming van persoonsgegevens, is Financière de Tubize, met maatschappelijke zetel te 1070 Brussel, Researchdreef 60 en met ondernemingsnummer 0403.216.429, de verantwoordelijke voor de verwerking van de gegevens. Wanneer de termen “u” of “uw” in dit Beleid worden gebruikt, verwijzen ze naar de hierboven vermelde betrokkenen.

Dit Beleid kan worden gewijzigd, aangevuld, verwijderd of bijgewerkt. Wij zullen uw persoonsgegevens echter altijd verwerken in overeenstemming met het Beleid dat van kracht was op het moment dat de gegevens werden verzameld. Ons doel is om u op deze pagina regelmatig op de hoogte te stellen van wijzigingen in dit Beleid, zodat u altijd volledig op de hoogte bent van de categorieën informatie die wij verzamelen, hoe wij deze gebruiken en de omstandigheden waarin deze kan worden gecommuniceerd.

Dit Beleid is geen contract dat wij met u aangaan, maar een verbintenis die wij aangaan met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens en de uitoefening van uw rechten als betrokkene.

 

1. CATEGORIEËN VAN VERZAMELDE PERSOONSGEGEVENS

Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met de in dit Beleid beschreven procedure. De term “persoonsgegeven” wordt gedefinieerd in artikel 4(1) van de GDPR.

Afhankelijk van de categorie betrokkenen waartoe u behoort, kunnen wij de volgende categorieën persoonsgegevens verzamelen:

  • identificatiegegevens: voornaam, achternaam, e-mailadres, geboortedatum en -plaats, wettelijke status, contactgegevens, adres, beroep, kopie identiteitskaart of paspoort;
  • administratieve gegevens: facturatiegegevens, btw-nummer, vergoeding, bankgegevens;
  • gegevens met betrekking tot cookies: voor meer informatie over cookies, raadpleeg ons Cookiebeleid, dat hier beschikbaar is;
  • andere relevante gegevens.

 

2. HOE EN WAAROM WIJ UW PERSOONSGEGEVENS GEBRUIKEN

  • Als u (vertegenwoordigers van) potentiële investeerders, onze aandeelhouders en hun potentiële aandeelhouders en UBO’s bent.

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Analyse van het aandeelhouderschap van onze vennootschap

    Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Marketingactiviteiten (bijv. verzenden van e-mails) / inkoop met betrekking tot onze portefeuilles

    Voorbereiden van aandeelhoudersvergaderingen en waar nodig uitkeren van dividenden aan onze aandeelhouders

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

     

    Wij houden rekening met uw interesses door u alleen berichten te sturen die u waarschijnlijk zullen interesseren, u de mogelijkheid te bieden om op elk gewenst moment u eenvoudig af te melden voor of bezwaar te maken tegen dergelijke communicatie en te voldoen aan alle overige toepasselijke wet- en regelgeving met betrekking tot het verzenden van dergelijke communicatie. Uw persoonsgegevens kunnen worden opgeslagen en verwerkt zolang u zich niet afmeldt/bezwaar maakt tegen e-mails of andere communicatie van ons. Uw persoonsgegevens zullen nooit worden doorgegeven aan zakenpartners voor marketingcommunicatiedoeleinden of aan iemand anders.

  • Als u de vertegenwoordigers bent van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren, de aandeelhouders en UBO’s van deze entiteiten en onze mede-investeerders

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Communicatie (bijv. e-mails) en relatiebeheer

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Verificatie van uw identiteit

    Beheer van de transacties

    Bijhouden van investeerdersregisters

    Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

    Statistische analyse en marktstudies

    Controle van de geloofwaardigheid en stabiliteit van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren

    Organisatie van vergaderingen en evenementen

    Advies van onze adviseurs (bijv. accountants, advocaten, of anderen)

  • Als u onze leverancier, adviseur of andere tegenpartij bent

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Met u communiceren en onze relaties met u onderhouden

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Facturatie

     

  • Als u onze website bezoekt

    Als u onze website bezoekt, kunnen wij automatisch bepaalde informatie verzamelen over uw gebruik van onze website, met behulp van bepaalde technologieën die worden beschreven in ons Cookiebeleid, dat hier beschikbaar is.

    Wanneer u onze website bezoekt, kunt u ervoor kiezen contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. In dergelijk geval kunnen wij de door u verstrekte persoonsgegevens verzamelen en verwerken om aan uw verzoek te voldoen.

    Categorieën gegevens

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, andere relevante gegevens

    Artikel 6, (1), a) van de GDPR: u heeft toestemming gegeven voor de verwerking van uw persoonsgegevens voor een of meer specifieke doeleinden.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor een periode van 10 jaar nadat u contact met ons hebt opgenomen, of langer afhankelijk van het feit of wij vervolgens een contractuele relatie met u aangaan. Deze periode is van toepassing op persoonsgegevens die nog niet onder ons Cookiebeleid vallen.

  • Om te voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen

    Wij kunnen uw persoonsgegevens ook gebruiken om te voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen en om te antwoorden op verzoeken van een bevoegde autoriteit.

    Categorieën gegevens

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Artikel 6, (1), c) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting die op ons rust.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor een periode van 10 jaar nadat u contact met ons hebt opgenomen, of langer afhankelijk van het feit of wij vervolgens een contractuele relatie met u aangaan.

  • Voor ons intern beheer

    Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken voor ons intern beheer, namelijk:

    • Kennisbeheer (bijv. contracten, statistieken);
    • Archieven (bijv. register);
    • Klassementbeheer;
    • Organisatie van lijsten met contactpersonen.

      Categorieën gegevens

      Rechtsgrondslag

      Bewaartermijn van de gegevens

      Identificatiegegevens, administratieve gegevens, gegevens over de cookies of andere relevante gegevens

      Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

      Uw persoonsgegevens worden bewaard zolang deze relevant blijven voor ons intern beheer.

 

3. NIET MEEDELEN VAN PERSOONSGEGEVENS

In principe zullen uw persoonsgegevens nooit worden verkocht, gedeeld of doorgegeven aan derden.

In bepaalde gevallen kunnen wij uw gegevens echter doorgeven aan bepaalde derden:

  • aan de technische beheerder van onze website (savoirfaire.digital), die ermee instemt om ze te verwerken in overeenstemming met dit Beleid;
  • aan de bevoegde overheidsinstanties.

 

4. WANNEER VERZAMELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS?

Wij verzamelen uw persoonsgegevens wanneer:

  • wij contact opnemen met (vertegenwoordigers van) onze huidige of potentiële investeerders, onze aandeelhouders, hun potentiële aandeelhouders en UBO’s, onze leveranciers, onze adviseurs, onze tegenpartijen en onze mede-investeerders;
  • wij investeren of overwegen te investeren in een vennootschap;
  • u vraagt dat wij contact met u opnemen;
  • wij moeten voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen.

 

5. OVERDRACHT VAN UW PERSOONSGEGEVENS

Wij geven uw persoonsgegevens niet door buiten de Europese Economische Ruimte.

 

6. UW RECHTEN MET BETREKKING TOT UW PERSOONS-GEGEVENS

Binnen de grenzen als bepaald in de artikelen 15 tot en met 22 van de GDPR en andere toepasselijke wet- en regelgeving, hebt u de volgende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens die wij verwerken:

  • het recht op toegang tot uw persoonsgegevens: u kunt ons te allen tijde vragen u toegang te verlenen tot de gegevens die wij opslaan;
  • het recht om uw persoonsgegevens te corrigeren: u kunt ons vragen om onjuiste gegevens te corrigeren of onvolledige gegevens aan te vullen, onder andere door een aanvullende verklaring te verstrekken;
  • het recht om persoonsgegevens te wissen: u kunt ons vragen om persoonsgegevens die niet langer worden verwerkt, te wissen;
  • het recht om de verwerking van persoonsgegevens te beperken: u kunt ons vragen om uw persoonsgegevens te “bevriezen” om de verwerking ervan in de toekomst te beperken;
  • het recht om bezwaar te maken: u kunt ons vragen om de verwerking van uw persoonsgegevens te stoppen of te voorkomen om redenen die verband houden met uw specifieke situatie;
  • het recht om bezwaar te maken tegen geautomatiseerde individuele besluitvorming: u hebt het recht om niet te worden onderworpen aan een beslissing die uitsluitend is gebaseerd op geautomatiseerde verwerking, inclusief profilering, die rechtsgevolgen voor hen heeft of hen op vergelijkbare wijze aanzienlijk beïnvloedt.
  • het recht op gegevensoverdraagbaarheid: u hebt het recht om de persoonsgegevens die wij verwerken op een gebruiksvriendelijke en veilige manier over te dragen van de ene IT-omgeving naar de andere.

 

Als u uw rechten wenst uit te oefenen of meer informatie wenst, neem dan per e-mail contact met ons op via het volgende adres: investorrelations@financiere-tubize.be.

Wanneer uw gegevens worden verwerkt op basis van uw uitdrukkelijke toestemming, kunt u uw toestemming te allen tijde intrekken. Deze intrekking heeft echter geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van toestemming voorafgaand aan de intrekking. Wanneer uw gegevens worden verwerkt op basis van onze legitieme belangen, kunt u bezwaar maken tegen deze verwerking binnen de grenzen van artikel 21 van de GDPR.

In alle gevallen hebt u ook het recht om een klacht in te dienen bij de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit (www.gegevensbeschermingsautoriteit.be):

  • ofwel per e-mail: contact@apd-gba.be;
  • ofwel per brief op het volgende adres: Drukpersstraat 35, 1000 Brussel, België.

 

De volledige te volgen procedure is hier beschikbaar.

7. VEILIGHEID EN VERTROUWELIJKHEID

Om de veiligheid en vertrouwelijkheid van de persoonsgegevens die wij online verzamelen te waarborgen, maken wij gebruik van netwerken die worden beschermd door standaardapparatuur zoals firewalls en wachtwoorden. Bij het verwerken van uw persoonsgegevens nemen wij alle redelijke stappen om deze te beschermen tegen verlies, misbruik, onbevoegde toegang, openbaarmaking, wijziging of vernietiging.

 

8. PERSOONSGEGEVENS EN KINDEREN

De meeste diensten op deze website zijn bedoeld voor personen van 18 jaar of ouder. Wij zullen niet bewust persoonsgegevens van een minderjarige jonger dan 18 jaar verzamelen, gebruiken of openbaar maken zonder voorafgaande toestemming van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger (ouder of voogd) via direct offline contact. Wij zullen de verantwoordelijke informeren over de specifieke categorieën persoonsgegevens die van de minderjarige worden verzameld en over de mogelijkheid om bezwaar te maken tegen het verzamelen, gebruiken of opslaan van dergelijke gegevens. Wij houden ons strikt aan de wetten die bedoeld zijn om kinderen te beschermen.

 

9. LINKS NAAR ANDERE WEBSITES

Dit gegevensbeschermingsbeleid is alleen van toepassing op deze website en niet op websites van derden. Soms geven wij links naar andere websites waarvan wij denken dat ze interessant kunnen zijn voor onze bezoekers. In dit geval vergewissen wij ons ervan dat deze websites aan de hoogste normen voldoen. Vanwege de aard van het internet kunnen wij echter geen garanties geven met betrekking tot de vertrouwelijkheid en bescherming van persoonsgegevens van websites waarnaar wij een link bieden en kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud van andere websites dan deze, aangezien dit beleid niet van toepassing is op websites van derden.

 

10. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN?

Als u vragen of klachten hebt over onze naleving van dit Privacybeleid, of als u aanbevelingen of opmerkingen wilt doen om de kwaliteit ervan te verbeteren, neem dan per e-mail contact met ons op via het volgende adres: investorrelations@financiere-tubize.be

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 15 maart 2024.

HomePRIVACYBELEID

PRIVACYBELEID

Dit privacybeleid (“Beleid”) beschrijft de methodes die wij, Financière de Tubize, gebruiken om informatie te verzamelen, te beheren en te gebruiken over:

  • onze potentiële investeerders, onze aandeelhouders en hun potentiële aandeelhouders en uiteindelijke begunstigden (“UBO’s”), en hun vertegenwoordigers;
  • vertegenwoordigers van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren, de aandeelhouders en UBO’s van deze entiteiten en onze mede-investeerders;
  • onze leveranciers, adviseurs en tegenpartijen; en
  • de bezoekers van onze website.

 

Wanneer wij persoonsgegevens verwerken, ongeacht of deze rechtstreeks van de betrokkene zijn ontvangen of via andere bronnen zijn verzameld, vindt deze verwerking plaats in overeenstemming met dit Beleid en met de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2016/679 (“GDPR”).

In het kader van de wet- en regelgeving die van toepassing is op de bescherming van persoonsgegevens, is Financière de Tubize, met maatschappelijke zetel te 1070 Brussel, Researchdreef 60 en met ondernemingsnummer 0403.216.429, de verantwoordelijke voor de verwerking van de gegevens. Wanneer de termen “u” of “uw” in dit Beleid worden gebruikt, verwijzen ze naar de hierboven vermelde betrokkenen.

Dit Beleid kan worden gewijzigd, aangevuld, verwijderd of bijgewerkt. Wij zullen uw persoonsgegevens echter altijd verwerken in overeenstemming met het Beleid dat van kracht was op het moment dat de gegevens werden verzameld. Ons doel is om u op deze pagina regelmatig op de hoogte te stellen van wijzigingen in dit Beleid, zodat u altijd volledig op de hoogte bent van de categorieën informatie die wij verzamelen, hoe wij deze gebruiken en de omstandigheden waarin deze kan worden gecommuniceerd.

Dit Beleid is geen contract dat wij met u aangaan, maar een verbintenis die wij aangaan met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens en de uitoefening van uw rechten als betrokkene.

 

1. CATEGORIEËN VAN VERZAMELDE PERSOONSGEGEVENS

Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met de in dit Beleid beschreven procedure. De term “persoonsgegeven” wordt gedefinieerd in artikel 4(1) van de GDPR.

Afhankelijk van de categorie betrokkenen waartoe u behoort, kunnen wij de volgende categorieën persoonsgegevens verzamelen:

  • identificatiegegevens: voornaam, achternaam, e-mailadres, geboortedatum en -plaats, wettelijke status, contactgegevens, adres, beroep, kopie identiteitskaart of paspoort;
  • administratieve gegevens: facturatiegegevens, btw-nummer, vergoeding, bankgegevens;
  • gegevens met betrekking tot cookies: voor meer informatie over cookies, raadpleeg ons Cookiebeleid, dat hier beschikbaar is;
  • andere relevante gegevens.

 

2. HOE EN WAAROM WIJ UW PERSOONSGEGEVENS GEBRUIKEN

  • Als u (vertegenwoordigers van) potentiële investeerders, onze aandeelhouders en hun potentiële aandeelhouders en UBO’s bent.

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Analyse van het aandeelhouderschap van onze vennootschap

    Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Marketingactiviteiten (bijv. verzenden van e-mails) / inkoop met betrekking tot onze portefeuilles

    Voorbereiden van aandeelhoudersvergaderingen en waar nodig uitkeren van dividenden aan onze aandeelhouders

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

     

    Wij houden rekening met uw interesses door u alleen berichten te sturen die u waarschijnlijk zullen interesseren, u de mogelijkheid te bieden om op elk gewenst moment u eenvoudig af te melden voor of bezwaar te maken tegen dergelijke communicatie en te voldoen aan alle overige toepasselijke wet- en regelgeving met betrekking tot het verzenden van dergelijke communicatie. Uw persoonsgegevens kunnen worden opgeslagen en verwerkt zolang u zich niet afmeldt/bezwaar maakt tegen e-mails of andere communicatie van ons. Uw persoonsgegevens zullen nooit worden doorgegeven aan zakenpartners voor marketingcommunicatiedoeleinden of aan iemand anders.

  • Als u de vertegenwoordigers bent van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren, de aandeelhouders en UBO’s van deze entiteiten en onze mede-investeerders

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Communicatie (bijv. e-mails) en relatiebeheer

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Verificatie van uw identiteit

    Beheer van de transacties

    Bijhouden van investeerdersregisters

    Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

    Statistische analyse en marktstudies

    Controle van de geloofwaardigheid en stabiliteit van de vennootschappen waarin wij hebben geïnvesteerd of overwegen te investeren

    Organisatie van vergaderingen en evenementen

    Advies van onze adviseurs (bijv. accountants, advocaten, of anderen)

  • Als u onze leverancier, adviseur of andere tegenpartij bent

    Categorieën gegevens

    Doel

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Met u communiceren en onze relaties met u onderhouden

    Artikel 6, (1), b) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent, of om op uw verzoek vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van uw relatie met ons en tot 10 jaar daarna.

    Facturatie

     

  • Als u onze website bezoekt

    Als u onze website bezoekt, kunnen wij automatisch bepaalde informatie verzamelen over uw gebruik van onze website, met behulp van bepaalde technologieën die worden beschreven in ons Cookiebeleid, dat hier beschikbaar is.

    Wanneer u onze website bezoekt, kunt u ervoor kiezen contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. In dergelijk geval kunnen wij de door u verstrekte persoonsgegevens verzamelen en verwerken om aan uw verzoek te voldoen.

    Categorieën gegevens

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, andere relevante gegevens

    Artikel 6, (1), a) van de GDPR: u heeft toestemming gegeven voor de verwerking van uw persoonsgegevens voor een of meer specifieke doeleinden.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor een periode van 10 jaar nadat u contact met ons hebt opgenomen, of langer afhankelijk van het feit of wij vervolgens een contractuele relatie met u aangaan. Deze periode is van toepassing op persoonsgegevens die nog niet onder ons Cookiebeleid vallen.

  • Om te voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen

    Wij kunnen uw persoonsgegevens ook gebruiken om te voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen en om te antwoorden op verzoeken van een bevoegde autoriteit.

    Categorieën gegevens

    Rechtsgrondslag

    Bewaartermijn van de persoonsgegevens

    Identificatiegegevens, administratieve gegevens

    Artikel 6, (1), c) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting die op ons rust.

    Uw persoonsgegevens worden bewaard voor een periode van 10 jaar nadat u contact met ons hebt opgenomen, of langer afhankelijk van het feit of wij vervolgens een contractuele relatie met u aangaan.

  • Voor ons intern beheer

    Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken voor ons intern beheer, namelijk:

    • Kennisbeheer (bijv. contracten, statistieken);
    • Archieven (bijv. register);
    • Klassementbeheer;
    • Organisatie van lijsten met contactpersonen.

      Categorieën gegevens

      Rechtsgrondslag

      Bewaartermijn van de gegevens

      Identificatiegegevens, administratieve gegevens, gegevens over de cookies of andere relevante gegevens

      Artikel 6, (1), f) van de GDPR: de verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, behalve wanneer uw belangen of uw grondrechten die tot bescherming van persoonsgegevens nopen, zwaarder wegen dan die belangen.

      Uw persoonsgegevens worden bewaard zolang deze relevant blijven voor ons intern beheer.

 

3. NIET MEEDELEN VAN PERSOONSGEGEVENS

In principe zullen uw persoonsgegevens nooit worden verkocht, gedeeld of doorgegeven aan derden.

In bepaalde gevallen kunnen wij uw gegevens echter doorgeven aan bepaalde derden:

  • aan de technische beheerder van onze website (savoirfaire.digital), die ermee instemt om ze te verwerken in overeenstemming met dit Beleid;
  • aan de bevoegde overheidsinstanties.

 

4. WANNEER VERZAMELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS?

Wij verzamelen uw persoonsgegevens wanneer:

  • wij contact opnemen met (vertegenwoordigers van) onze huidige of potentiële investeerders, onze aandeelhouders, hun potentiële aandeelhouders en UBO’s, onze leveranciers, onze adviseurs, onze tegenpartijen en onze mede-investeerders;
  • wij investeren of overwegen te investeren in een vennootschap;
  • u vraagt dat wij contact met u opnemen;
  • wij moeten voldoen aan onze wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen.

 

5. OVERDRACHT VAN UW PERSOONSGEGEVENS

Wij geven uw persoonsgegevens niet door buiten de Europese Economische Ruimte.

 

6. UW RECHTEN MET BETREKKING TOT UW PERSOONS-GEGEVENS

Binnen de grenzen als bepaald in de artikelen 15 tot en met 22 van de GDPR en andere toepasselijke wet- en regelgeving, hebt u de volgende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens die wij verwerken:

  • het recht op toegang tot uw persoonsgegevens: u kunt ons te allen tijde vragen u toegang te verlenen tot de gegevens die wij opslaan;
  • het recht om uw persoonsgegevens te corrigeren: u kunt ons vragen om onjuiste gegevens te corrigeren of onvolledige gegevens aan te vullen, onder andere door een aanvullende verklaring te verstrekken;
  • het recht om persoonsgegevens te wissen: u kunt ons vragen om persoonsgegevens die niet langer worden verwerkt, te wissen;
  • het recht om de verwerking van persoonsgegevens te beperken: u kunt ons vragen om uw persoonsgegevens te “bevriezen” om de verwerking ervan in de toekomst te beperken;
  • het recht om bezwaar te maken: u kunt ons vragen om de verwerking van uw persoonsgegevens te stoppen of te voorkomen om redenen die verband houden met uw specifieke situatie;
  • het recht om bezwaar te maken tegen geautomatiseerde individuele besluitvorming: u hebt het recht om niet te worden onderworpen aan een beslissing die uitsluitend is gebaseerd op geautomatiseerde verwerking, inclusief profilering, die rechtsgevolgen voor hen heeft of hen op vergelijkbare wijze aanzienlijk beïnvloedt.
  • het recht op gegevensoverdraagbaarheid: u hebt het recht om de persoonsgegevens die wij verwerken op een gebruiksvriendelijke en veilige manier over te dragen van de ene IT-omgeving naar de andere.

 

Als u uw rechten wenst uit te oefenen of meer informatie wenst, neem dan per e-mail contact met ons op via het volgende adres: investorrelations@financiere-tubize.be.

Wanneer uw gegevens worden verwerkt op basis van uw uitdrukkelijke toestemming, kunt u uw toestemming te allen tijde intrekken. Deze intrekking heeft echter geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van toestemming voorafgaand aan de intrekking. Wanneer uw gegevens worden verwerkt op basis van onze legitieme belangen, kunt u bezwaar maken tegen deze verwerking binnen de grenzen van artikel 21 van de GDPR.

In alle gevallen hebt u ook het recht om een klacht in te dienen bij de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit (www.gegevensbeschermingsautoriteit.be):

  • ofwel per e-mail: contact@apd-gba.be;
  • ofwel per brief op het volgende adres: Drukpersstraat 35, 1000 Brussel, België.

 

De volledige te volgen procedure is hier beschikbaar.

7. VEILIGHEID EN VERTROUWELIJKHEID

Om de veiligheid en vertrouwelijkheid van de persoonsgegevens die wij online verzamelen te waarborgen, maken wij gebruik van netwerken die worden beschermd door standaardapparatuur zoals firewalls en wachtwoorden. Bij het verwerken van uw persoonsgegevens nemen wij alle redelijke stappen om deze te beschermen tegen verlies, misbruik, onbevoegde toegang, openbaarmaking, wijziging of vernietiging.

 

8. PERSOONSGEGEVENS EN KINDEREN

De meeste diensten op deze website zijn bedoeld voor personen van 18 jaar of ouder. Wij zullen niet bewust persoonsgegevens van een minderjarige jonger dan 18 jaar verzamelen, gebruiken of openbaar maken zonder voorafgaande toestemming van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger (ouder of voogd) via direct offline contact. Wij zullen de verantwoordelijke informeren over de specifieke categorieën persoonsgegevens die van de minderjarige worden verzameld en over de mogelijkheid om bezwaar te maken tegen het verzamelen, gebruiken of opslaan van dergelijke gegevens. Wij houden ons strikt aan de wetten die bedoeld zijn om kinderen te beschermen.

 

9. LINKS NAAR ANDERE WEBSITES

Dit gegevensbeschermingsbeleid is alleen van toepassing op deze website en niet op websites van derden. Soms geven wij links naar andere websites waarvan wij denken dat ze interessant kunnen zijn voor onze bezoekers. In dit geval vergewissen wij ons ervan dat deze websites aan de hoogste normen voldoen. Vanwege de aard van het internet kunnen wij echter geen garanties geven met betrekking tot de vertrouwelijkheid en bescherming van persoonsgegevens van websites waarnaar wij een link bieden en kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud van andere websites dan deze, aangezien dit beleid niet van toepassing is op websites van derden.

 

10. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN?

Als u vragen of klachten hebt over onze naleving van dit Privacybeleid, of als u aanbevelingen of opmerkingen wilt doen om de kwaliteit ervan te verbeteren, neem dan per e-mail contact met ons op via het volgende adres: investorrelations@financiere-tubize.be

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 15 maart 2024.